bebel cikshuya


"Sometimes you don't realize your own strength until you come to face to face with your own greatest weakness"

Memang pun, aku tak tahu kekuatan aku sendiri, bila aku dh hadap masalah tu baru aku tahu, hmm. Kadang payah untuk jadi kuat, tapi semangat aku ada, aku bangun dan kuatkan diri tabahkan diri :) 
"At my lowest : Allah is my 'HOPE' , At my darkest: Allah is my 'LIGHT' , At my weakest : Allah is my 'STRENGTH'  , At my saddest : Allah is my Comforter"

Kadang aku terfikir, kenapa aku di duga macam ni, kenapa aku jatuh tersungkur macam ni, kenapa aku diberi dugaan seberat ni, KENAPA? Persoalan ni bermain dalam otak aku, persoalan ni berkampung dalam fikiran aku. Tapi bila aku fikir balik, Allah takkan uji kalau aku tak mampu, kan? Allah tahu kekuatan hamba-Nya. Semoga aku sentiasa tabah dan sentiasa diberi kekuatan :)

0 Comments