Blogger ohh blogger



Assalammualaikum, Hi.

Entry aku harini pasal blogger lain, psst ! bukan nk kutuk ye, haa. Jangan pandai pandaii buat andaian sendiri yee, ketuk nanti, ahahha. Aku ni jenis yg suke baca entry blog orang lain, sebab diorang punya entry tu sangat menarik perhatian aku untuk baca. Aku mmg tabik kat diorang ni, nak tau sebab apa? Sebab nya, diorang ada kehebatan nk ajak aku baca entry diorang. Aku memang tak gemo nak membaca panjang panjang ni, tapi aku suke buat entry panjang panjang HIHI

Bagi aku, entry diorang tu menarik, kreatif dan ada isi. Aku kadang nk buat satu entry pun takde idea, dh keringg dah gamaknyee -_- Aku suka masuk blog COKLATEYES Entry dia pun best tauu. Blog dia pun comel. Then aku suka usha blog brader nii BLOG SAMPAH memang nama blog dia yee, bukan akuu kutuk ke ape, haa jangan salah paham. Blog brader ni ayat dia sungguh mendalam. Seronok aku baca. Bro ni pun bleh tahan jugak entry dia, DOWNGILA . Dan yg terakhir, aku sukaa blog ALEXIAAQRAM . Ayat dia tuu buat aku tertarik nak masuk blog dia.

Macam mana laa diorang ni boleh dapat idea sekreatif dan sebest tuu, jeles nyee. Kan best kalau akuu pun boleh sekreatif dan sebest diorangg. Masalah nyee aku ni tak kreatif tak reti nak cari idea yg best best untuk entry blogg T-T

Siapa lagii blogger yg hebat dan entry diorang, penulisan diorang gempakk? Nak jugakk baca blog diorang. Dh lama tk berjalan ke blog lain carii idea. HEHE

0 Comments