Tarik beg, balik rumah



Setelah dua minggu aku berehat kt rumah ibu ni, Tibalah masanya untuk aku balik dan pergi kelas balik, huwaaaa ! Malas nyee. Nasib la dua minggu je. Lepastu akuu berehat dua bulan pulak. CUTI SEM wehhh. HHAHA.

Berat rasa nya nak mengemas baju baju, barang semua. Yang peliknya, kenapa barang aku banyak sangat ni, haritu aku balik dua beg je aku rasa. Ni dah kenapa berdouble pulak beg aku ni. Rasanya takde pulak aku beli apa apa, HEHE (Pembohongan kecil) Bayangkan la, sampai station ktm butterworth nnt org dah tunggu, bukan naik kereta ye. Naik moto je, bayangkan, nak letak mana beg beg aku ni. Konfem konfem aku kena bebel tahap ekshen kamen punya. HAHAH

Tahan jelha telinga wehh, sapa suruh shopping tk ingat, mentang2 dapat duit raya, habis meggi semua aku beli. Macam kat penang takde jual. Memang saja cari pasal aku ni. KIHKIH.

EM, nnt dah balik penang, aku takde masa nak update blog, kasi huru hara blog ni. Konfem korang rindu aku yg comel ni kan *FlipHair. HAHA Takpe, dua minggu je, insha Allah, lepastu kita fly ke kl pulakk, lepak dengan dua superhero aku si Payad dengan Riyad. Rindu sangat dh dekat budak budak tu.

OK! Selamat Tinggal (2minggu) kawasan jajahan ku dan rakyat jelata yg aku sayangi. Berharap kau dan kau merinduii huru hara aku ye. Ecehh, beria macam setahun pulak nak balik penang, HAHAH. OK! OK! Bhaii korangg, gonna miss uols!

P/s: Kalau nak beli handbag murah ke, baju murah ke, sweatpants, Shawl keknis, Nyx matte, sila la email ke Shwnmendes97@gmail,com untuk pertanyaan lanjut.



Sekian terima kasih kerana sudi menghabiskan masa membaca entry yg sengal ni, Assalammualaikum penutup bicara :)

0 Comments